Vážení zákazníci, e-shop funguje bez omezení. Vaše zásilky jsou nadále standardně doručovány přepravními společnostmi. Z důvodu ochranných opatření přepravních společností není možné využít platební metodu formou dobírky. Veškeré objednávky je nutné uhradit předem (převodem na účet nebo kartou online). Děkujeme za pochopení.

Potřebujete poradit?   sss    +420 603 526 256        info@obklad-levne.cz


Doprava
Doprava

 

Náklady na dopravu zboží v ČR v závislosti na způsobu platby:

Přepravce Cena za přepravu Platba kartou online (před dodáním zboží) Platba bankovním převodem (před dodáním zboží) Platba dobírkou – kurýrovi hotově, nebo s platební kartou (při dodání zboží)
DPD 125,- KČ s DPH + 0,- KČ + 0,- KČ + 50,- KČ
* FOFR 150,- KČ s DPH + 0,- KČ + 0,- KČ + 50,- KČ

 * Prostřednictvím kurýrní společnosti FOFR zasílame pouze nadrozměrné zásilky, nebo zásilky sestávající z několika balíků. Vyhrazujeme si právo využít služeb společnosti FOFR v případe, že zboží musíme zabalit bezpečně do jednoho většího balíku, nebo do více balíků.

Při nákupu nad 10.000,- Kč je možná platba pouze bankovním převodem nebo platební kartou před dodáním zboží. Platba na dobírku není možná.

Dodání zboží:

Zboží nacházející se ve skladu - 3-4 pracovní dny v závislosti od času přijetí objednávky a vytíženosti e-shopu, případně přepravní společnosti.

Zboží nenacházející se ve skladu - datum dodání upřesníme telefonicky nebo e-mailem do 48 hodin (kromě víkendu) od přijetí objednávky.

Upozornění:

1. Přepravce má na doručení zásilky dva pracovní dny. Přepravní společnost se snaží doručit zásilku co nejdříve, tedy hned druhý den od vyskladnění zboží naší společností. Avšak v případě, že se s Vámi kurýr neví zkontaktovat, nebo v období přibližně měsíc před Vánocemi může být čas doručení posunut max. o jeden pracovní den.

2. Pokud zásilku nevíte převzít v den doručování, můžete přesunout doručování i na další pracovní den, případně se můžete dohodnout s kurýrem na uložení zásilky např. u Vašeho souseda, nebo pokud zásilku doručuje kurýr DPD, zásilku může složit na jednom z odběrných míst.

3. V případě, že jste si objednali nadrozměrný zboží, doporučujeme zajistit si v den doručování někoho, kdo Vám pomůže s přenesením zásilky od auta přepravce na vámi požadované místo. Kurýr může, ale nemusí pomoci s vynáškou zboží.

 

Oznámení o dodání zboží:

1. Naše společnost Vás bude informovat o vyskladnění objednávky mailem, nebo telefonicky.

2. Kurýr Vás bude informovat o doručení zásilky pravděpodobně následující pracovní den od vyskladnění a to telefonicky.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZmRlYmY0ZT